آکادمی دیزاین بعد سوم

آموزش مدل سازی محصول با راینو

یکی از مراحل مهم طراحی محصولات، فضاها و خدمات، ارائه ایده و تفکر به صورت ملموس، قابل فهم و حرفه ای به بهترین نحو برای مخاطب است. به همین خاطر استفاده از نرم افزارهای تخصصی برای معرفی نتیجه فرایند دیزاین امری ضروری به نظر می رسد.

آکادمی دیزاین بعد سوم کلاس های جامع آموزش مدلسازی با راینو را برای علاقه مندان به طراحی صنعتی ارائه می دهد. این دوره شامل 36 ساعت کلاس آموزشی است. لازم به ذکر است که راینو از نرم افزارهای تخصصی طراحی صنعتی است که علاوه بر دارا بودن دقت بالا در مدل سازی کامپیوتری، قادر به تهیه نقشه و گرفتن خروجی برای ماشین آلات صنعتی و مدلسازی از جمله CNC   و دستگاه های ساخت پروتوتایپ است.

مدرس: سیروس حامدی فر 

سیروس حامدی فر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته طراحی صنعتی دانشگاه تهران می باشد و با تجربه بیش از ۱۲ سال آموزش حرفه ای راینو مدرس این دوره ۳۶ ساعته است. سیروس حامدی فر مدرس واحد راینو در دانشگاه های تهران، دانشگاه الزهرا و دانشگاه هنر و معماری و هنر پارس بوده و در زمینه های مختلفی چون طراحی خودرو، طراحی محصول، طراحی جواهرات، طراحی کفش و صنایع دستی مهارت دارد.

این دوره در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می گردد. در ترم اول این دوره، مدلسازی محصولات و شگردهای سه بعدی کردن آنها با صورت کامل آموزش داده خواهد شد. همچنین در ترم دوم مدلسازی آبجکت های پیچیده تر و نحوه استفاده از تکنیک های حرفه ای تر در مدلسازی با راینو آموزش داده خواهد شد.

 

مدت ترم اول: 36 ساعت (9 جلسه 4 ساعته)

مدت ترم دوم: 30 ساعت (10 جلسه 3 ساعته)

برای کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو ثبت نام می توانید با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آن مراجعه کنید:
تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

 
SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML