آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس های جامع زبان کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی آکادمی دیزاین بعد سوم

تجربه کنکور کارشناسی ارشد سالهای گذشته ما را به این نتیجه می رساند که زبان در کنکور ارشد پررنگ ترین نقش را در بین دروس دیگر داراست. کافی است به موارد زیر توجه کنید:

-  رتبه های 1 در سه سال گذشته، همگی بالای 65 درصد زبان زده اند.

- میانگین درصد زبان 3 نفر اول در سه سال گذشته بالای 45 درصد بوده است.

- همه 5 نفر اول کنکور سه سال گذشته (بجز یک نفر) بالای 40 درصد زبان زده اند.

- با زبان 50 درصد و میانگین 30 درصد از سه درس دیگر کنکور می توان به رتبه زیر 15 دست یافت.

- احتمال موفقیت با بدست آوردن حداقل 20 درصد زبان، چندین برابر احتمال با زبان صفر درصد است.

همانطور که مشاهده می شود نمی توان براحتی از کنار درس زبان کنکور ارشد طراحی صنعتی گذشت. به علاوه زبان تنها درسی در کنکور طراحی صنعتی است  که می توان در آن به درصد بالای 60 رسید، طبیعی است که به دست آوردن این درصد در یک درس میتواند کمک شایانی برای رسیدن به  رتبه های تک رقمی باشد.

به همین دلیل است که آکادمی بعد سوم برای دانشجویان خود پکیجی کامل و جامع شامل همه مباحث مطرح در زبان کنکور کارشناسی ارشد آماده کرده است که در کلاس های تخصصی با صرف زمان کافی توسط اساتیدی برتر و با تجربه موفق ارائه دهد.

 پکیج زبان عمومی و تخصصی آکادمی بعد سوم در موارد زیر ارائه خواهد شد:

-  کدینگ لغات مقدماتی و پیشرفته: کدگذاری لغات برای به خاطرسپاری بهتر و به یادآوری سریعتر در جلسه کنکور، شامل لغات مقدماتی، 504 و تافل، این روش به خاطرسپاری لغات از به روزترین روش های مورد استفاده در فرآیند یادگیری لغات زبان در جهان است/ مدرس: دکتر علی پیکری- 24 ساعت

- گرامر مقدماتی و پیشرفته: ارائه و توضیح گرامر زبانن انگلیسی  در دو سطح مقدماتی و پیشرفته و روش بکارگیری و طرح سوالات از آنها/ مدرس: دکتر حسن یعقوبی

- مهارت های متن خوانی: توضیح مهارت های متن خوانی ویژه 15 سوال زبان تخصصی کنکور ارشد طراحی صنعتی و روش های پاسخگویی به این گونه تست ها/ مدرس: دکتر حسن یعقوبی

- گرامر مقدماتی در 12 ساعت و گرامر پیشرفته و مهارت های متن خوانی در 33 ساعت ارائه خواهد شد.

 

آکادمی دیزاین بعد سوم با درخشان ترین کارنامه در کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی هم چون سالهای گذشته به تناسب روند تغییر و شکل گیری سوالات کنکور ارشد، در جهت ارتقاء سطح علمی و آموزشی خود از معتبرترین و با دانش ترین اساتید هر حوزه درسی بهره می برد. رزومه آکادمی دیزاین بعدسوم در 3 سال گذشته و شرح دوره کامل آمادگی ارشد آکادمی در لینک های زیر آمده است:

- شرح دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد 96:

 http://www.3d-designacademy.com/details.asp?id=108

 

برای کسب اطلاعات بیشتر، دست یافتن به آگاهی های تکمیلی و یا رزرو وقت مشاوره ابتدایی رایگان با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی بعد سوم مراجعه فرمایید.

تلفن: 26407646- 021
آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، طبقه اول، واحد 4
کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy 
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML