آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره پاییزی و جامع طراحی جواهرات آکادمی دیزاین بعد سوم همراه با تضمین استخدام

آکادمی دیزاین بعد سوم تنها مرکز آموزش طراحی جواهرات با محوریت طراحی  (design based) در ایران است که در همه ی دوره های برگزار شده خود، آموزش دیزاین جواهرات با تکیه بر اصل خلاقیت و ایده پردازی در کنار شناخت مبانی علمی طراحی جواهرات را مدنظر قرار داده است.

دوره های آموزشی طراحی جواهرات آکادمی بعد سوم تنها دوره «جامع و تخصصی» در کشور است که با تدریس مدرسان برجسته برگزار می شود. این مهم را از نتیجه کار و سابقه آموزش آکادمی می توان دریافت ، در تابستان 95، هفتمین دوره جامع طراحی جواهرات آکادمی بعد سوم برگزار می شود، این دوره شامل ۲ ترم و مجموعاَ ۵ سرفصل درسی است که توسط ۴ نفر از اساتید با دانش این حوزه برگزار می شود.

- تضمین استخدام: کسانی که موفق به گذراندن کل دوره شوند، در صورت تمایل دانشجو از طرف آکادمی جهت استخدام به مراکز طراحی و تولید جواهرات معرفی می شوند.

اساتید دوره طراحی جواهرات آکادمی بعد سوم عبارتند از :

-          سید محمد مرتضوی : مدیر طراحی شرکت ریتون، برنده چندین جایزه جهانی طراحی جواهرات ، مولف کتاب آموزش طلا و جواهرات با رایانه 1 و 2 ، مدرس موفق دوره های آموزشی طراحی جواهرات با ماتریکس ...

-          محسن اصلانی: مدیر طراحی شرکت تولید جواهرات گوهربین ، مدرس موفق دوره های آموزش ماتریکس دانشگاه ها و مراکز علمی و هنری.

-          فریناز معرفت پوربابا: مدرس طراحی جواهرات دانشگاه شهید بهشتی تهران، فارغ التحصیل دانشگاه  I.E.D school  ایتالیا، دارای مدرک GIA .

-          اشرف میرزایی: مدرس دروس مختلف دوره طراحی جواهرات در مراکز متعدد، مدرس نرم افزار در دانشگاه تهران، مجری راه اندازی خط تولید کارگاه های ساخت جواهرات، فارغ التحصیل طراحی صنعتی

شرح دوره:

دروس ترم یک:

                   - ایده پردازی، اسکچینگ و راندو جواهرات

                   -  مبانی و اصول طراحی جواهرات، شناخت انواع ست بندی و سنگ های قیمتی

                   - طراحی با نرم افزار matrix سطح یک

 

دروس ترم دو:

                 - طراحی با نرم افزار matrix سطح دو (پیشرفته)

                 -  پروژه پایانی

شروع دوره: آبان 95

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:
تلفن: 26407646 - 021

 
SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML