آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس طراحی جواهرات با ماتریکس سطح پیشرفته - آکادمی دیزاین بعد سوم

نرم افزارهای زیادی در حوزه دیزاین وجود دارند که توسط طراحان برای مدلسازی سه بعدی ، گرفتن خروجی برای دستگاه های RP و مدلسازی و آماده کردن رندرهای نهایی از آنها استفاده می شود. در طراحی جواهرات به عنوان یکی از شاخه های دیزاین نیز کاربرد نرم افزارها بسیار چشمگیر و انکار نشدنی است.

شاید هنوز در بسیاری از تولیدی های جواهرات طراحی تنها به معنای طراحی خطی با دست و رندرینگ با آبرنگ، ماژیک یا مداد رنگ باشد، اما هر روزه بر اهمیت و نقش نرم افزارهای طراحی و مدلسازی رایانه ای جواهرات افزوده می شود. چرا که طراحی را بسیار ملموس تر و عینی تر در مقابل کارفرما و مشتری قرار می دهد.

نرم افزار ماتریکس (Matrix) یکی از مهمترین نرم افزارهای طراحی جواهرات و یا به بیان صحیح تر یکی از تخصصی ترین نرم افزارهای مدلسازی کامپیوتری جواهرات است. آکادمی دیزاین بعد سوم دوره آموزشی طراحی جواهرات با نرم افزار ماتریکس  در سطح پیشرفته خود را توسط یکی از متبحرترین و برجسته ترین طراحان و مدرسان به صورت زیر ارائه می دهد:

طراحی جواهرات با نرم افزار ماتریکس سطح پیشرقته: 14 جلسه 2 ساعته/ مدرس: محسن اصلانی (مدیر طراحی گروه طراحی و تولید جواهرات گوهر بین)

ا- فرادی می توانند در این کلاس حضور پیدا کنند که  قبلا سطح مقدماتی ماتریکس را یا در آکادمی بعد سوم و یا در آموزشگاهی دیگر گذرانده باشند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:
تلفن: 26407646 - 021

 
SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML