آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره تابستانی کاربردی طراحی داخلی آکادمی دیزاین بعد سوم با رویکرد آمادگی برای بازار کار

فعالیت در زمینه طراحی داخلی  یا طراحی دکوراسیون داخلی نیازمند گستره وسیعی از دانش ها و مهارت ها است. دانش و مهارتی که نه تنها از طریق آموزش های علمی و هنری، که گاهاَ به واسطه تجربه کار در بازار منتقل می شود. در صورت آشنایی با تمام علوم و فنون ، دانش و هنر و مهارت های مذاکره و شناخت کاربر یا مشتری است که می توان به عنوان یک طراح داخلی وارد این عرصه شد و دیگران را به جلب اعتماد وادار کرد.

طراحی داخلی، گرایشی از دیزاین است که با وجود ضعف صنایع تولیدی و فنی در ایران هم چنان قابل ذکرترین و پرمخاطب ترین زمینه کاری را پیش روی فارغ التحصیلان و علاقمدان دیزاین قرار می دهد.

آکادمی دیزاین بعد سوم با در نظر گرفتن این موارد ذکر شده، ششمین دوره جامع و کاربردی طراحی داخلی خود را به گونه برنامه ریزی و سیلابس بندی کرده است که فارغ التحصیلان این دوره بتوانند به راحتی وارد بازار کار شده و به موفقیت دست یابند. در این دوره همه آن چیزی که یک علاقمند تبدیل یه طراح داخلی یا طراح دکوراسیون داخلی شود را شامل می شود.

این دوره در 3 ترم 3 ماهه برگزار خواهد شد. موارد آموزشی ترم اول عبارتند از:

مبانی، اصول و استانداردهای طراحی داخلی/ 24 ساعت- مدرس: فرهاد الهی (فارغ التحصیل طراحی صنعتی از دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و دانشگاه هنر)

- اسکچینگ تخصصی طراحی داخلی/ 20 ساعت- مدرس: مهیار صامت حقیقی (مدیر گروه طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، طراح استودیوهای صدا سیما، طراح داخلی حرفه ای)

-مواد و متریال مورد کاربرد در طراحی داخلی (1) – 24 ساعت / مدرس: محمدرضا رستمی (طراح داخلی و اجراکننده پروژه های طراحی داخلی)

- نقشه کشی و اتوکد/30 ساعت- مدرس: مهیار صامت حقیقی

در 2 ترم دیگر دروسی بسیار کاربردی که مورد نیاز یک طراح داخلی است ارائه خواهد شد. کل موارد ارائه شده در دوره طراحی داخلی آکادمی بعد سوم به شرح زیر است:

-  اسکچینگ و طراحی دستی ویژه طراحی داخلی

- نقشه کشی

- نرم افزارهای Auto Cad , 3ds max, rhino ceros, v-ray max

- مبانی ، اصول و استانداردهای طراحی داخلی

- شناخت نور و نورپردازی

- اصول مذاکره و قرارداد

- سبک شناسی طراحی داخلی

- روش های ارائه presentation))

تمامی مدرسان انتخاب شده برای تدریس این دوره ها، از بین افراد توانمندی که سابقه درخشان در حرفه و تخصص طراحی داخلی داشته باشند و نیز مسلط به دانش تئوری مورد نیاز این زمینه دیزاین باشند، انتخاب شده اند.


با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس های آکادمی دیزاین بعد سوم، اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر ثبت نام قطعی نمایند. 
تلفن: 26407646- 021

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، طبقه اول، واحد 4

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم: http://telegram.me/third_dimension_academy

صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم: https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy 


 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML