آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره آموزش طراحی خودرو در رده های سنی بزرگسالان/ دانش آموزان

از دلایل موفقیت کمپانی های تولیدی خودرو در جهان توجه به استایل خودرو ، سلیقه افراد جامعه، ایمنی خودرو، راحتی کاربران خودرو، نیاز جامعه، مارکتینگ، هویت بصری و بسیاری عوامل دیگر است. مجموعه این عوامل در فرآیندی به نام دیزاین خودرو جمع می شوند. در واقع دیزاین یا طراحی خودرو شامل بازه وسیعی از دانش زیبایی شناسی، مهارت طراحی و اصول علم  و مبانی طراحی خودرو است. توجه به این مسائل می تواند یک کمپانی را در شناخت بازار طراحی و تولید و فروش به موفقیت برساند، بنابراین واضح است که بدون دانش و علم طراحی و بدون کسب مهارت دیزاین موفقیت در این زمینه دور از ذهن به نظر می رسد.

آکادمی دیزاین بعد سوم اولین مرجع تخصصی آموزش گرایش های مختلف دیزاین و طراحی صنعتی، یازدهمین دوره طراحی خودروی خود را در تابستان به مدت 3 ماه برگزار می کند. در این دوره سعی بر ارتقا «دانش تخصصی طراحی خودرو»، «مهارت اسکچینگ» و «مهارت مدلسازی با نرم راینو» شرکت کنندگان خواهد بود. به همین منظور از دانش و مهارت اساتید متبحری استفاده می شود که تجربه اجرایی، سابقه تحصیلی، آموزشی و هنری قابل توجهی در این زمینه داشته اند.

دوره طراحی خودرو آکادمی دیزاین بعد سوم  شامل اولین مرحله یعنی طراحی استایل خودرو و همچنین مدلسازی کامپیوتری خودرو برای شناخت بصری فرم آن است. 

 

 

موارد آموزشی:

اسکچینگ مقدماتی/ مدرس: معین کهریزی/ ۱۰ ساعت

اسکچینگ (طراحی دستی) و  فرم پردازی خودرو/ مدرس: علیرضا محمدزاده/ ۲۰ ساعت

مدلسازی با نرم افزار آلیاس ویژه طراحی خودرو/ مدرس: حمیدرضا شالیان/ ۳۰ ساعت

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML