آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس های آمادگی کنکور عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

آکادمی دیزاین بعد سوم تنها مرجع تخصصی آموزش طراحی صنعتی در کشور، با بهره گیری از برترین اساتید، دوره کامل و منطبق با آخرین تغییرات و پیش بینی تحولات احتمالی را در نوع سئوال آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی برگزار می کند. نتایج سال های گذشته بعد سوم نشان از کامل بودن برنامه آموزشی و آموزش های داده شده در این آکادمی دارد.

- در 5 سال گذشته، 78 درصد از پذیرفته شدگان دانشکده های هنرهای زیبا و تهران (به عنوان انتخاب اول داوطلبان کنکور ارشد طراحی صنعتی) را دانش آموختگان آکادمی بعد سوم به خود اختصاص داده اند. به طور دقیق تر 45 نفر از تعداد 57 نفر پذیرفته شده دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران.  

- در 5 سال گذشته 88 در صد از رتبه های 1 تا 5 کنکور ارشد طراحی صنعتی را دانش آموختگان آکادمی بعد سوم به خود اختصاص داده اند. ( در واقع 22 نفر از بین 25 نفر رتبه های برتر 5 سال گذشته ) 

برای مشاهده ی رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی 97 که در آکادمی دیزاین بعد سوم آموزش دیده اند روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک: http://www.idacademy.ir/content/?id=3016

همچنین برای آشنایی با رزومه چشمگیر آکادمی بعد سوم در کنکور سال های 93 تا 96 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.3d-designacademy.com/details.asp?id=146

 

با توجه به گستردگی محتوای اطلاعاتی و مهارتی لازم در کنکور ارشد طراحی صنعتی در مرحله دوم و با در نظر گرفتن فشردگی روزافزون جامعه آماری کنکور ارشد طراحی صنعتی، آکادمی دیزاین بعد سوم کلاس های جامع خود را برای آمادگی در آزمون مرحله دوم کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در قالبی جدید برگزار می کند. لازم به ذکر است که با وجود کاهش تاثیر آزمون عملی در نتیجه نهایی داوطلبان، همچنان در حدود 30 درصد نتیجه نهایی به نمره آزمون عملی بستگی خواهد داشت.

-مطلبی که باید مورد توجه داوطلبان عزیز قرار بگیرد کاهش فرصت آماده سازی برای آزمون عملی در 2 سال گذشته بوده است. به همین جهت به این عزیزان پیشنهاد می شود از تک تک روزهای باقی مانده تا کنکور عملی ارشد استفاده بهینه کنند. 

نکته قابل توجه در این دوره، توجه به بخش ایده پردازی و بالا بردن کیفیت ایده ها، ارتقاء بار علمی و هنری تک تک شیت ها در حین افزایش سرعت در انجام فرآیند دیزاین است. به همین خاطر آکادمی دیزاین بعد سوم کلاسهای این دوره را به صورت کاملا تخصصی و بخش بندی شده ارائه خواهد داد.

شرح دوره:

لازم به ذکر است چندین آزمون آزمایشی شبیه سازی شده با آزمون عملی ارشد همراه با نقد و تصحیح کارها در آکادمی بعد سوم برگزار خواهد شد.

شروع دوره: 28 خرداد 98

 

همچنین برای آشنایی بیشتر با کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی و سرفصل ها و دروس آن و گفتگو با رتبه های برتر سالهای گذشته می توانید به عضویت کانال کنکور ارشد طراحی صنعتی درآیید:

لینک سوپرگروه تلگرام کنکور ارشد طراحی صنعتی: https://t.me/joinchat/BfhC2kNxYl1jcOdCYPFzEg

وب سایت جدید آکادمی بعد سوم:

www.idacademy.ir 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با تلفن آکادمی تماس بگیرید.

تلفن: 26407646

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد4

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم: http://telegram.me/third_dimension_academy

صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم: https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML