آکادمی دیزاین بعد سوم

از ایده تا جایزه، دوره ای برای برنده شدن در مسابقات جهانی دیزاین

 

یکی از مهمترین فرصت هایی که یک طراح صنعتی یا یک علاقه مند دیزاین پیش رو دارد تا بتواند نام خود را در بین برگزیدگان و برترین های بین المللی ببیند، شرکت در مسابقات دیزاین جهانی به امید کسب رتبه های برتر است. بدیهی است که برگزیده شدن در رویدادی بین المللی راه را برای کسب موفقیت های دیگر در عرصه های  و اجتماعی  تا میزان زیادی هموار خواهد کرد.
اما نحوه ی برگزاری و داوری هر مسابقه بین المللی با رویداد ها و مسابقات دیگر متفاوت است و هر شرکت کننده با آگاهی از زمان،استانداردها و معیار ها و اصول هر مسابقه یا رویداد میتواند خود را در بین برترین ها قرار دهد.
در راستای پاسخگویی به موارد فوق و کمک به جامعه دیزاین کشور در  راستای کسب موفقیت های بین المللی،آکادمی دیزاین بعد سوم "دوره ی از ایده تا جایزه" را به کمک 2 نفر از افراد شاخص کشور در زمینه کسب عناوین بین المللی و مسابقات دیزاین برگزار خواهد کرد .

آیدین ارجمندی: داور سه دوره A'DESIGN Award/ داور Design Excellence Award 2018/ داور Archstorming Design Competition/ داور Asia Design Prize 2019/ داور Valtra Design 2019

 

مدت دوره: 15 ساعت

شروع دوره: 9 اردیبهشت 98
مباحث این دوره به گونه ای ارائه خواهد شد که حاضران در کلاس بتوانند در مسابقات بین المللی به مقام در رتبه های برتر دست یابند. 

سایت جدید آکادمی بعد سوم: www.idacademy.ir 

تلفن: 26407646

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک 14، واحد4

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم: http://telegram.me/third_dimension_academy

صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:

https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML