آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره بهاری اسکچینگ و راندوی طراحی صنعتی

اولین مشخصه متمایز کننده یک طراح صنعتی از دیگر افراد جامعه قدرت بیان تصویری ایده های خلاق است. در صورت داشتن مهارت به تصویر کشیدن ایده هاست که می توان خود را به عنوان طراحی خلاق به جامعه و صنعت معرفی کرد، به همین خاطر است که اولین مهارتی که در مراکز آموزشی دیزاین دنیا آموزش داده می شود، مهارت اسکچینگ (طراحی دستی) و راندو است. بدیهی است که این دو مهارت مکمل و لازمه یکدیگرند.

یکی از نقاط ضعف دانشجویان و فارغ التحصیلان طراحی صنعتی در کشور، عدم توانایی بیان تصویری ایده ها در قالب اسکچ دستی و سریع است، در واقع ذهن مملو از ایده های جذاب، در گام اول با بیان تصویری ایده ها یا همان اسکچ سریع و گویا به تجلی می رسد.

درست است که امروزه نرم افزارهای متعدد سه بعدی سازی با رایانه به بیان تصویری ایده ها کمک کرده است، اما یادمان باشد که بهترین راه برای ایده پردازی و بیان ایده های بیشمار اسکچینگ است.

آکادمی دیزاین بعد سوم در راستای تقویت مهارت طراحی علاقه مندان و دانشجویان طراحی صنعتی، کلاس های اسکچینگ طراحی صنعتی طراحی صنعتی را با تدریس بهترین استاتید این زمینه به شرح زیر برگزار می کند:

اسکچینگ یا طراحی دست آزاد – ۱۸ ساعت - مدرس: مهیار صامت حقیقی (مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه آزاد هنر و معماری، مدرس طراحی دانشگاه های هنر، علم و صنعت و آزاد هنر و معماری)

 راندو و رنگ آمیزی - ۱۵ ساعت- مدرس: معین کهریزی (کارشناس ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه تهران، نفر اول آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی)

  

شروع دوره:  یکشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹

 

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

وب سایت جدید آکادمی: www.idacademy.ir     

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML