آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس های آنلاین آزمون عملی طراحی صنعتی (مرحله دوم کنکورهنر) در مقطع کارشناسی در سال ۱۴۰۰

 داوطلبان برای قبولی در رشته طراحی صنعتی باید پس از گذراندن کنکور هنر در مرحله ی اول بعد از حدود 30 روز در آزمون عملی طراحی صنعتی شرکت کنند. مجموع نمرات این دو مرحله آزمون به موفقیت وقبولی ختم خواهد شد.

آکادمی دیزاین بعد سوم مرکز تخصصی برگزاری دوره های آمادگی آزمون های طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همواره جامع ترین و موثرترین کلاس ها را در این زمینه برگزار می کند. برای اثبات این مطلب کافیست به مطلب زیر توجه نمایید:

- هر ساله حدود 50 نفر از شرکت کنندگان در دوره های آمادگی آزمون عملی کنکور هنر آکادمی بعد سوم (در رشته ی طراحی صنعتی) موفق به راه یابی به دانشگاه های مختلف کشور می شوند. این در حالی است که درصد قابل توجهی از قبولی های هر سال دانشگاه های برتر کشور در رشته طراحی صنعتی ( دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه علم و صنعت) را دانش آموختگان و شرکت کنندگان در دوره  های آزمون عملی طراحی صنعتی آکادمی دیزاین بعد سوم به خود اختصاص می دهند .

دلیل این نتایج موفق و چشمگیر محتوای مدون و جامع دوره، اساتید مجرب و با سابقه ای است که در سراسر جامعه طراحی صنعتی و کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی زبانزد همگان هستند.

شرح دوره ی آمادگی آزمون عملی کارشناسی طراحی صنتی آکادمی بعد سوم به شرح زیر است :

- اسکچینگ، راندو و بهبود دهی فرم؛ مدرس: مهیار صامت حقیقی (مدیر گروه طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، با سابقه ۱۴ سال تدریس کلاس های کارشناسی و ارشد طراحی صنعتی) – ۱۸ ساعت

هایبرید اسکچینگ، مطالب تئوری و مباحث مطرح در آزمون؛ مدرس: مهدی اصل فلاح (مدیر گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران، مولف «کتاب خط طلایی، صد نکته طلایی در آموزش طراحی»، با سابقه ۱۵ سال تدریس کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی طاحی صنعتی) – ۱۸ ساعت

 

» با توجه به شرایط پیش آمده در اثر بیماری کرونا و‌ خطرات آن، کلاس های امسال بصورت آنلاین و با کیفیت آموزشی بالا برگزار می شود. در این کلاسها امکان ارتباط متقابل میان مدرس و دانشجویان و رفع اشکال وجود دارد.

با توجه به فرصت کوتاه داوطلبان کنکور هنر، این دوره ها بلافاصله و با فاصله چند روز پس از کنکور هنر آغاز خواهد شد. و شرکت کنندگان در این دوره ها هر هفته ۴تا ۵ جلسه کلاس خواهند داشت. بنابراین شروع این دوره ها از ۱۲ تیر ۱۴۰۰ خواهد بود.

لازم به ذکر است که برای آمادگی هرچه بیشتر شرکت کنندگان در این دوره چندین نوبت آزمون آزمایشی نیز با نظارت استاد مهدی اصل فلاح برگزار و تشریح خواهد شد.

تلفن کسب اطلاعات بیشتر: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: میرداماد-شمس تبریزی شمالی پلاک ۱۴ واحد ۴ طبقه اول 

با توچه به محدودیت ظرفیت هر کلاس، الویت ثبت نام با کسانی که زودتر اقدام به قطعی کردن ثبت نام خود نمایند.


 
SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML