آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره مجازی آموزش رندینگ با کی شات

با توجه عدم امکان برگزاری دوره های حضوری و در فضاهای آموزشی در اثر شیوع بیماری کرونا آکادمی دیزاین بعد سوم اقدام به برگزاری دوره های دیزاین خود بصورت مجازی در بهار ۹۹ نموده است. در این دوره ها کلیه مباحث و سرفصل های آموزشی دوره های حضوری در قالب کلاس های آنلاین یا مجازی مورد بررسی و آموزش قرار می گیرد.

این دوره با بررسی تمامی نیازهای طراحان برای رندر و پرزانته تدوین شده است و از استانداردهای لازم برای تقویت مهارت های رندر برخوردار است.

سرفصل های این دوره آموزش کی شات به شرح زیر است:

این دوره در سطح مقدماتی-پیشرفته و در قالب ۱۵ ساعت کلاس آموزشی در آکادمی بعد سوم برگزار می شود. تمامی دانشجویان طراحی صنعتی و زیرشاخه های آن مانند طراحی محصول، طراحی جواهرات، طراحی اسباب بازی و …معماری و طراحی داخلی، مبلمان و مبنبت و تمامی علاقه مندان که در گرایش های مرتبط با طراحی مشغول فعالیت هستند می توانند در این دوره شرکت کنند. با توجه به سطح این دوره دانشجویانی که در دوره شرکت می کنند توانایی رندر و ارائه حرفه ای از مدل های سه بعدی را پیدا خواهند کرد.
 
 مدرس این دوره آقای مهندس کامران رحمانی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد و طراح شرکت هایی مانند آتیه، امرسان و البرز استیل می باشد. نمونه آثار ایشان را در لینک زیر می توانید مشاهده بفرمایید:
http://www.idacademy.ir/content/?id=4046 
 

 

شروع دوره: دوشنبه  ۸ اردیبهشت ۹۹

 

مدت دوره: ۶ جلسه

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

وب سایت جدید آکادمی: www.idacademy.ir     

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML