آکادمی دیزاین بعد سوم

پانزدهمین دوره «حضوریآنلاین» طراحی داخلی (معماری داخلی) با ارائه مدرک بین المللی

طراحی داخلی و زیرمجموعه ­های آن اعم از طراحی دکوراسیون داخلی و معماری داخلی همواره یکی از جذاب­ترین و پردرآمدترین گرایشان دیزاین بوده است. با این حساب افراد زیادی با تخصص­های متنوع و اغلب بی­ارتباط با دیزاین این حیطه شغلی را برای حضور خود در بازار انتخاب می­کنند و اغلب نیز مورد استقبال مخاطبان خود واقع نمی­شوند. چرا که برای کسب موفقیت در زمینه کاری باید به طیف وسیع و جامعی از مهارت­ها و دانش­های اولیه آگاه بود و اشراف داشت. در این صورت است که با علم به نیاز مخاطب و انواع گوناگون شیوه­های طراحی داخلی می­توان به ایده­آل نظر مخاطبان یا مشتریان خود دست یافت و زمینه­ رسیدن به موفقیت شغلی را فراهم نمود. غالبا برای دست یافتن به این حد از اطلاعات و علوم نیازمند کسب تجربه کاری مناسب در ایده­پردازی، پرزانته ایده­ها، نحوه مذاکره، عقد قرارداد و ... است که ما در آکادمی دیزاین بعد سوم سعی بر پوشش دادن همه این نیازها و ملزومات داریم.

 

آکادمی دیزاین بعد سوم در پاسخ به نیاز مبرم علاقمندان به طراحی داخلی و درخواست­های مکرر، دوره بهاری خود را به صورت آنلاین برگزار می کند. این دوره که پانزدهمین دوره طراحی داخلی آکادمی دیزاین بعد سوم است، زیر نظر طراح داخلی مجرب و خوش­ذوق مهیار صامت حقیقی برگزار می­شود. این دوره در ۲ ترم ۳ ماهه برگزار می­شود و در ترم اول ۲ سرفصل آموزشی ارائه می­شود. درس­های این دوره به شرح زیر است:

ترم اول:

-مبانی طراحی داخلی

مدرس: مهیار صامت حقیقی – ۳۰ ساعت

- نرم افزارهای تخصصی طراحی داخلی شامل مدلسازی با نرم ­افزار راینو (Rhino) و کاربرد آن در طراحی داخلی

 مدرس: الناز رضایی – ۴۰ ساعت حضوریآنلاین + 9 ساعت آفلاین

 

ترم دوم:

شناخت مواد و متریال و اجرایی کردن پروژه­ شامل آشنایی با مواد و مصالح موجود در طراحی داخلی، بررسی نحوه اجرایی کردن یک پروژه، شیوه عقد قرارداد و فنون مذاکره

مدرس: مهیار صامت حقیقی - ۲۰ ساعت

- آموزش پیشرفته نرم افزار وی ری مکس، آشنایی با روند انجام پروژه شامل  بررسی روند انجام پروژه به صورت تحلیل پروژه و انجام توسط دانشجوی دوره، آشنایی با اصول و ضوابط طراحی فضاهای داخلی

مدرس: الناز رضایی – ۴۰ ساعت

 - ضوابط و استانداردهای طراحی داخلی- ۲۱ ساعت

مدرس: الناز رضایی

 

- به فارغ التحصیلان این دوره مدرک بین المللی فنی و حرفه ای اعطا می شود.

شروع دوره : 6 اردیبهشت 1403

 

 این دوره آموزشی هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار می شود. هنرجویان عزیز قادر به انتخاب هر کدام از این دوره ها هستند.

در دوره های آنلاین آکادمی بعد سوم که با حضور همزمان مدرسان و دانشجویان در کلاس مجازی برگزار می شود امکان ارتباط مستقیم بین آنها و رفع اشکالات وجود دارد. از این حیث تفاوتی با کلاس حضوری ندارد و کلیه مباحث و سرفصل های آموزشی دوره های حضوری در قالب کلاس های آنلاین یا مجازی مورد بررسی و آموزش قرار می گیرد.

 

** کلاسهای آکادمی بعد سوم به صورت آفلاین نیز تا پایان دوره در دسترس هنرجویان قرار خواهد داشت.

 

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

وب سایت جدید آکادمی: www.idacademy.ir     

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML