آکادمی دیزاین بعد سوم

آغاز ثبت نام کلاسهای آنلاین آمادگی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی ۱۴۰۳

بنا به تغییرات اعمال شده در شرایط آزمون کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، این رشته جزو رشته های «شناور» محسوب می شود. به همین خاطر ترافیک افراد شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در سالهای اخیر بیشتر و کسب موفقیت در آن دشوارتر شده است. این دلایل باعث شده است که نیاز بیشتری به آموزش صحیح، زمانبندی و برنامه ریزی مدون برای کسب رتبه های قابل قبول احساس شود.

پس از برگزاری ۱۱ ساله کلاسهای کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در آکادمی دیزاین بعد سوم و کسب افتخارات و موفقیت های چشمگیرتوسط دانشجویان این آکادمی، ثبت نام دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی آکادمی دیزاین بعد سوم برای کنکور 1402 آغاز شده است.

حال نگاهی مختصر و کوتاه به موفقیت های دانشجویان آکادمی بعد سوم در سالهای اخیر در کنکور ارشد طراحی صنعتی خواهیم داشت:

-          در ۱۱ سال گذشته، بیش از ۶۰ در صد از پذیرفته شدگان دانشکده هنرهای زیبای تهران را دانش آموختگان آکادمی بعد سوم به خود اختصاص داده اند. 

- 8 نفر از رتبه های اول کنکور ارشد طراحی صنعتی در 10 سال گذشته از دانش آموختگان آکادمی بعد سوم بوده اند.

هدف گروه آموزشی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی آکادمی بعد سوم در کنکور تئوری و عملی ارشد طراحی صنعتی این است که «میزان اطلاعات تئوری و آموزش عملی که در مدت آموزش در آکادمی بعد سوم به دانشجویان ارائه می شود، بسیار بیشتر از اطلاعات و آموزش های ارائه شده مطالب کنکوری در طول دوره کارشناسی در دانشگاه است». به همین دلیل است که بسیاری از حائزان رتبه های تک رقمی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در آکادمی بعد سوم، با وجود رشته ای غیر از طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی، در کنکور ارشد طراحی صنعتی موفق به کسب رتبه تک رقمی شدند. ضمنا نظر دانشجویان سالهای گذشته بعد سوم گواهی بر صحت این ادعای گروه آموزشی بعد سوم است.

شروع دوره آمادگی کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی امسال از ۱۱ مهر خواهد بود. آکادمی دیزاین بعد سوم برای متقاضیان این دوره شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است.

-          ضمنا کلیه هزینه ها به صورت اقساط ماهانه قابل پرداخت است و نیازی به پرداخت یکجای هزینه ها نیست.

- کلاسها بصورت آنلاین برگزار خواهد شد و تعامل بین اساتید با دانشجویان در همه مراحل آموزش -چه در حین برگزاری کلاس و چه بعد از کلاس- وجود خواهد داشت.

 

دروس دوره:

- زبان عمومی و تخصصی - ۱۳ جلسه .... مدرس: حسن یعقوبی

- تاریخ هنر و طذاحی صنعتی - ۱۰ جلسه .... مدرس: نواب بحرینی

- مبانی نظری طراحی صنعتی - ۸ جلسه .... مدرس: مهدی اصل فلاح

- مواد و روش های تولید - ۱۴ جلسه .... مدرس: حسن لطیفی، سینا حسنلو

- ارگونومی و آنتروپومتری - ۸ جلسه .... مدرس: زهره اریسیان

- مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی - هر هفته تا کنکور .... مشاور: نواب بحرینی

 

شروع دوره: دوره از اواسط مهر ماه شروع شده است. فیلم جلسات نیز ضبط شده و در اپلیکیشن اسپات پلیر در دسترس شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

 

همچنین برای آشنایی بیشتر با کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی و سرفصل ها و دروس آن و گفتگو با رتبه های برتر سالهای گذشته می توانید به عضویت کانال کنکور ارشد طراحی صنعتی درآیید:

لینک کانال تلگرام ستارگان ارشد طراحی صنعتی: 

https://t.me/arshadstars


برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در این جلسه رایگان با تلفن آکادمی تماس بگیرید.

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد۴

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:  http://telegram.me/third_dimension_academy

صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم: https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 
SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML