آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره «حضوریآنلاین» اسکچینگ و راندو در بهار 1403

اولین مشخصه متمایز کننده یک طراح صنعتی از دیگر افراد جامعه قدرت بیان تصویری ایده های خلاق است. در صورت داشتن مهارت به تصویر کشیدن ایده هاست که می توان خود را به عنوان طراحی خلاق به جامعه و صنعت معرفی کرد، به همین خاطر است که اولین مهارتی که در مراکز آموزشی دیزاین دنیا آموزش داده می شود، مهارت اسکچینگ (طراحی دستی) و راندو است. بدیهی است که این دو مهارت مکمل و لازمه یکدیگرند.

آکادمی دیزاین بعد سوم در راستای تقویت مهارت طراحی علاقه مندان و دانشجویان طراحی صنعتی، کلاس های اسکچینگ و راندو طراحی صنعتی طراحی صنعتی را با تدریس بهترین استاتید این زمینه به شرح زیر برگزار می کند:

اسکچینگ یا طراحی دست آزاد و راندو – 10 جلسه - مدرس: مهیار صامت حقیقی 

 

 این دوره آموزشی هم به صورت حضوری و هم آنلاین هم برگزار می شود و هنجویان عزیز قادر به انتخاب هر کدام از این دوره ها هستند. 

 

در دوره های آنلاین آکادمی بعد سوم که با حضور همزمان مدرس و دانشجویان در کلاس مجازی برگزار می شود امکان ارتباط مستقیم بین آنها و رفع اشکالات وجود دارد. از این حیث تفاوتی با کلاس حضوری ندارد و کلیه مباحث و سرفصل های آموزشی دوره های حضوری در قالب کلاس های آنلاین یا مجازی مورد بررسی و آموزش قرار می گیرد.

 

** کلاسهای آنلاین آکادمی بعد سوم به صورت آفلاین نیز تا پایان دوره در اپ اسپات پلیر برای استفاده کاملتر از مباحث کلاسی در دسترس هنرجویان قرار خواهد داشت.


شروع دوره : 5 اردیبهشت 1402

 

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

وب سایت جدید آکادمی: www.idacademy.ir     

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

 
SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML