آکادمی دیزاین بعد سوم

دوره حضوریآنلاین مدلسازی با بلندر و رندرینگ کیشات

 

نیاز به مدلسازی ایده­­ و طرح یکی از اساسی ترین مراحل در فرآیند دیزاین است. ابزار مختلفی برای مدلسازی و قایل درک کردن یک ایده یا طرح در اختیار طراحان و ایده پردازان قرار دارد. یک از این ابزار نرم افزار قدرتمند بلندر است.

بلندر نرم‌افزاری کارآمد و در حال پیشرفت در حوزه‌ی گرافیک کامپیوتری است. از این نرم افزار در زمینه تولید فیلم های متحرک و جلوه های بصری نیز استفاده می شود. علاوه بر این بلندر قابلیت مدلسازی محصولات و فرم های صنعتی، تکسچرینگ، شبیه سازی مایعات و گازها و رندرینگ را نیز داراست.

هدف از این دوره معرفی و استفاده از پتانسیل‌های این نرم‌افزار در جریان طراحی و مدلسازی محصول، از مرحله‌ی ایده‌پردازی تا محصول نهایی است. در این دوره قصد داریم تا در جریان انجام پروژه‌های مختلف و متفاوت به یادگیری نرم‌افزار بلندر با هدف مدلسازی و ارائه محصول بپردازیم. تمرکز این دوره بر اجرای جزییات و یادگیری اصول مورد نیاز برای مدلسازی محصول است. همچنین در کنار این موارد یاد می‌گیریم که چطور می‌توان به صورت آزادانه در نرم‌افزار فرم‌پردازی کرد و در مرحله‌ی ایده‌پردازی از آن بهره برد.

 


سیلابس دوره بلندر
- معرفی فضای کاری نرم‌افزار بلندر و رابط کاربری آن
- بررسی نقش و پتانسیل نرم‌افزار در طراحی و ارائه محصول
- آشنایی با روند مدلسازی بر پایه‌ی Mesh در بلندر
- بررسی نحوه‌ی آنالیز فرم‌ها و اجرای آن‌ها در نرم‌افزار
- آشنایی با مدیفایرها و نقش آن‌ها در تسهیل فرآیند مدلسازی
- مدلسازی هاردسرفیس و آنالیز و اجرای فرم‌های پیچیده
- پرداختن به اجرای دیتیل محصولات و نقش آن در کیفیت ارائه‌‌ی نهایی
- مدلسازی آبجکت‌های غیر‌صلب و دارای فرم‌ نامنتظم
- معرفی مدیفایرها و ابزارهای کارآمد در مدلسازی محصول
- بررسی نقش Imperfection در مدلسازی و رندرینگ محصول
- آشنایی با فرآیند آنرپینگ و آماده‌سازی مدل برای تکسچرینگ و رندر
- چیدمان و آماده‌سازی صحنه برای رندرینگ
- آشنایی با نحوه‌ی ساخت انیمیشن در نرم‌افزار بلندر و دستورات اصلی متحرک‌سازی آبجکت‌ها

کیشات نیز موتور رندر بسیار قدرتمند و سریع برای طراحی ها و مدلهای سه بعدی است. به واسطه قدرت فوق العاده این نرم افزار در گرفتن رندرهای بسیار واقعی، از آن در طراجی صنعتی، معماری، طراحی خودرو و تبلیغات استفاده می شود.

چرا بلندر و کیشات؟
از آن‌جایی که مدلسازی و رندرینگ تنها بخشی از پروسه‌ی طراحی یک محصول است، باید به دنبال ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای دستیابی به این هدف بود. نرم‌افزار بلندر این قابلیت را در اختیار کاربر می‌گذارد تا به سرعت و سادگی فرم‌های پیچیده و پرجزییاتی را ایجاد کرد. در کنار آن نرم‌افزار کیشات می‌تواند با فضای کاربری ساده اما قدرتمندی که دارد، خروجی‌های باکیفیت و مطلوبی را فراهم کند.
ارتباط دو فضای کاری بلندر و کیشات، با استفاده از پلاگینی که توسط شرکت Luxion ارائه شده است، انجام می‌شود. این پلاگین می‌تواند فرایند ایجاد تغییرات همزمان بر روی آبجکت‌ها در دو نرم‌افزار بلندر و کیشات را سهولت ببخشد.

 

مدرس دوره: ماهان شاکری

مدت دوره: 36 ساعت در 3 ماه

* کلاسهای این دوره هم به صورت حضوری و هم آنلاین برگزار میشود که هنرجویان قادر به انتخاب هر کدام از دوره ها هستند.

کلاسهای آنلاین در بستر اسکای روم برگزار شده و فیلم کلاس تا پایان دوره در اپلیکیشن اسپات پلیر در دسترس هنرجویان خواهد بود.

 * کلاس های این دوره به صورت آفلاین تا پایان دوره نیز قابل استفاده خواهد بود و فیلم کلاس برای بالا بردن سطح آموزش و یادگیری به هنرجویان در طول مدت برگزاری کلاس در دسترس خواهد بود.

 

شروع دوره : ۲۳ دی ۱۴۰۲

 

در دوره های آنلاین آکادمی بعد سوم که با حضور همزمان مدرس و دانشجویان در کلاس مجازی برگزار می شود امکان ارتباط مستقیم بین آنها و رفع اشکالات وجود دارد. از این حیث تفاوتی با کلاس حضوری ندارد و کلیه مباحثی که در کلاس حضوری تدریس می شود به صورتی کامل تشریح می گردد.               

 

 

با توجه به محدودیت تعداد نفرات کلاس های آموزشی آکادمی بعد سوم، بدیهی است اولویت ثبت نام با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت نام قطعی نمایند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

سایت جدید آکادمی دیزاین بعد سوم: www.idacademy.ir 

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML