آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس های آزمون عملی کارشناسی طراحی صنعتی (مرجله دوم کنکور هنر)

با توجه به افزایش تاثیر آزمونهای عملی در نتیجه کل کنکور هنر نیاز به توجه بیشتر به این موضوع بدیهی خواهد بود. از طرف دیگر به دلیل طولانی بودن فرآیند آمادگی در آزمون عملی -به خصوص طراحی صنعتی- این نیاز بیشتر به چشم می آید. به همین دلیل آکادمی دیزاین بعد سوم دوره آمادگی خود را از قبل از تعطیلات نوروز آغاز خواهد کرد تا این آمادگی تاثیر بیشتری در نتیجه کلی کنکور داشته باشد.

طراحی صنعتی یکی از رشته های نیمه متمرکز است. در واقع داوطلبان برای قبولی در رشته طراحی صنعتی باید پس از گذراندن کنکور هنر در مرحله ی اول بعد از حدود 30 تا 45 روز در آزمون عملی طراحی صنعتی شرکت کنند. مجموع نمرات این دو مرحله آزمون به موفقیت وقبولی ختم خواهد شد.

آکادمی دیزاین بعد سوم مرکز تخصصی برگزاری دوره های آمادگی آزمون های طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، همواره جامع ترین و موثرترین کلاس ها را در این زمینه برگزار می کند. برای اثبات این مطلب کافیست به مطلب زیر توجه نمایید:

- هر ساله حدود 50 نفر از شرکت کنندگان در دوره های آمادگی آزمون عملی کنکور هنر آکادمی بعد سوم (در رشته ی طراحی صنعتی) موفق به راه یابی به دانشگاه های مختلف کشور می شوند. این در حالی است که درصد قابل توجهی از قبولی های هر سال دانشگاه های برتر کشور در رشته طراحی صنعتی ( دانشگاه تهران، دانشگاه هنر، دانشگاه علم و صنعت) را دانش آموختگان و شرکت کنندگان در دوره  های آزمون عملی طراحی صنعتی آکادمی دیزاین بعد سوم به خود اختصاص می دهند .

دلیل این نتایج موفق و چشمگیر محتوای مدون و جامع دوره، اساتید مجرب و با سابقه ای است که در سراسر جامعه طراحی صنعتی و کنکور عملی کارشناسی و کارشناسی ارشد طراحی صنعتی زبانزد همگان هستند.

شرح دوره ی آمادگی آزمون عملی کارشناسی طراحی صنتی آکادمی بعد سوم به شرح زیر است :

 

 اسکچینگ، راندو و بهبود دهی فرم؛ مدرس: مهیار صامت حقیقی (عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد، با سابقه 15 سال تدریس کلاس های کارشناسی و ارشد طراحی صنعتی) - 30 ساعت

 
هایبرید اسکچینگ، مطالب تئوری و مباحث مطرح در آزمون؛ مدرس: مهدی اصل فلاح (عضو هیات علمی گروه طراحی صنعتی دانشگاه هنر تهران، مولف «کتاب خط طلایی، صد نکته طلایی در آموزش طراحی»، با سابقه 14 سال تدریس کلاس های آمادگی کنکور کارشناسی طاحی صنعتی) - 18 ساعت
 
شروع دوره: 23 بهمن 1401

برای کسب اطلاعات بیشتر با آکادمی دیزاین بعد سوم تماس بگیرید.

تلفن: 26407646

 
 

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:

تلفن: ۲۶۴۰۷۶۴۶

آدرس: بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، پلاک ۱۴، واحد ۴

سایت جدید آکادمی دیزاین بعد سوم: www.idacademy.ir 

همچنین مطالب بسیار جذاب دیزاین و اخبار مسابقات دیزاین را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آکادمی می توانید دنبال کنید:

کانال تلگرام آکادمی بعد سوم:
http://telegram.me/third_dimension_academy
صفحه اینستاگرام آکادمی بعد سوم:
https://www.instagram.com/3rd_dimension_academy

 

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML