آکادمی دیزاین بعد سوم

دور دوم کلاس های تخصصی آموزش طراحی تا مدلسازی خودرو

کلاس های آموزشی طراحی تا مدل سازی خودرو آکادمی بعد سوم با تأکید بر اصول علمی، هنری، فنی و تخصصی طراحی خودرو (نه فقط طراحی و رندرینگ خودرو) تنها منبع و مرجع آموزشی دیزاین خودرو در ایران می باشد.

این دوره ها در 3 ترم 3 ماهه برگزار می شود، تعداد دروس ترم اول 3 درس خواهد بود. در این دوره ها مطالب اساسی طراحی خودرو، اصول قابل توجه در روند طراحی خودرو، طراحی و ایده پردازی خودرو، محدودیت های طراحی خودور، مباحث فنی و ارگونومیک طراحی خودور، ترسیم، نقشه کشی و مدل سازی با گل (Clay Modeling) و... ارائه و آموزش داده می شود.

آکادمی بعد سوم مدرسان خود را از بین دانش آموختگان خارج از کشور، مدرسان دانشگاهی و برندگان مسابقات کشوری و بین المللی برگزیده و در این راه سعی بر کاربردی، پذیرفتنی و منطقی بودن ایده ها و طرح های دانش آموختگان خود دارد.

شرح دروس ترم اول:
تاریخچه، کلاس بندی و روند طراحی خودرو/ مدرس: آلن پطروسیان (فارغ التحصیل Transportation Design از دانشگاه Art Center امریکا)
مبانی دیزاین و پکیجینگ خودرو/ مدرس: روبرت سرکیسیان (مدرس طراحی و مدلسازی دانشگاه تهران و کیش، طراح و مدلساز پروژه های redesign و طراحی ایران خودرو) 
طراحی مقدماتی خودرو/ مدرس: فرزاد برخورداری (مدرس طراحی خودرو و برنده چندین مسابقه ی طراحی خودرو ملی و بین المللی)
مدت برگزاری دوره: 3 ماه
شروع دوره: 16 مهرماه

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML