آکادمی دیزاین بعد سوم

چهارمین دوره تخصصی مد و لباس

آکادمی دیزاین بعد سوم ، با بهره گیری از سیلابس درسی مراکز آموزشی معتبر در سراسر دنیا و هماهنگی با فرهنگ و سلیقه زیبا شناسی ایرانیان ، سومین دوره تخصصی طراحی مد و لباس خود را با کادر آموزشی جدید و با استفاده از دانش اساتید برتر طراحی مد و لباس کشور برگزار میکند.دوره طراحی مد و لباس آکادمی دیزاین بعد سوم با رویکردی جدید و متفاوت از مراکز علمی دیگر برگزار میشود. بدین معنی که تمرکز آموزش در آکادمی دیزاین بعد سوم بر روی دیزاین مد و لباس است نه فقط طراحی لباس.

دروس این ترم و نیز مدرسان هر درس بدین صورت معرفی میگردد : - طراحی اندام و فیگور / خانم شهرتاش رزمجو ( مدیر گروه طراحی لباس دانشگاه علمی کاربردی و عضو هئیت داوران جشنواره مد و لباس ) / 12 جلسه 2 ساعته - مبانی طراحی لباس / خانم مریم غیورزاده ( عضو هئیت علمی دانشگاه علمی کاربردی ) /10 جلسه 3 ساعته - سبک شناسی و تاریخچه مد و لباس / فرزان شاه کوپا ( عضو هئیت علمی دانشگاه علمی کاربردی )

لازم به ذکر است که دوره مد و لباس آکادمی دیزاین بعد سوم در 2 ترم 3 ماهه برگزار میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو ثبت نام به محل آکادمی مراجعه و یا با تلفن آکادمی تماس حاصل فرمایید.

 تلفن : 26407646- 021

آدرس : تهران ، بلوار میرداماد ، خیابان شمس تبریزی شمالی ،پلاک 14 ، واحد 4

زمان برگزاری دوره : بهار و تابستان 93

شروع دوره : 14 اردیبهشت 93

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML