آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس های آمادگی کنکور عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی

آکادمی دیزاین بعد سوم تنها موسسه آموزشی تخصصی طراحی صنعتی در کشور، با بهره گیری از برترین اساتید، دوره کامل و منطبق با آخرین تغییرات و پیش بینی تحولات احتمالی را در نوع سئوال آزمون عملی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی برگزار می کند. نتایج سال گذشته نشان از کامل بودن برنامه آموزشی و آموزش های داده شده در این آکادمی دارد به طوری که بیش از 45 نفر از قبولی های سال گذشته در آزمون طراحی صنعتی ، در آکادمی بعد سوم دوره های آمادگی آزمون ارشد را گذرانده بودند.( برای مشاهده رزومه سال گذشته به سایت آکادمی مراجعه فرمایید.)

با توجه به گستردگی محتوای اطلاعاتی و مهارتی لازم در کنکور ارشد طراحی صنعتی در مرحله دوم و با در نظر گرفتن فشردگی روزافزون جامعه آماری کنکور ارشد طراحی صنعتی، آکادمی دیزاین بعد سوم کلاس های جامع خود را برای آمادگی در آزمون مرحله دوم کنکور کارشناسی ارشد طراحی صنعتی در قالبی جدید برگزار می کند. لازم به ذکر است که با وجود کاهش تاثیر آزمون عملی در نتیجه نهایی داوطلبان، همچنان در حدود 30 درصد نتیجه نهایی به نمره آزمون عملی بستگی خواهد داشت.

نکته قابل توجه در این دوره، توجه به بخش ایده پردازی و بالا بردن کیفیت ایده ها، ارتقاء بار علمی و هنری تک تک شیت ها در حین افزایش سرعت در انجام فرآیند دیزاین است. به همین خاطر آکادمی دیزاین بعد سوم کلاسهای این دوره را به صورت کاملا تخصصی و بخش بندی شده ارائه خواهد داد.

شرح دوره:

شروع کلاس ها: 1 اسفند 93

تلفن: 24607646

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML