آکادمی دیزاین بعد سوم

کلاس های طراحی جواهرات با نرم افزار ماتریکس

نرم افزارهای زیادی در حوزه دیزاین وجود دارند که توسط طراحان برای مدلسازی سه بعدی ، گرفتن خروی برای دستگاه های RP و مدلسازی و آماده کردن رندرهای نهایی از آنها استفاده می شود. در طراحی جواهرات به عنوان یکی از شاخه های دیزاین نیز کاربرد نرم افزارها بسیار چشمگیر و انکار نشدنی است.

شاید هنوز در بسیاری از تولیدی های جواهرات طراحی تنها به معنای طراحی خطی با دست و رندرینگ با آبرنگ، ماژیک یا مداد رنگ باشد، اما هر روزه بر اهمیت و نقش نرم لفزارهای طراحی و مدلسازی رایانه ای جواهرات افزوده می شود. چرا که طراحی را بسیار ملموس تر و عینی تر در مقابل کارفرما و مشتری قرار می دهد.

نرم افزار ماتریکس (Matrix) یکی از مهمترین نرم افزارهای طراحی جواهرات و یا به بیان صحیح تر یکی از تخصصی ترین نرم افزارهای مدلسازی کامپیوتری جواهرات است. آکادمی دیزاین بعد سوم پکیج آموزشی خود را در 2 ترم سه ماهه به صورت کامل توسط 2 تن از متبحرترین و برجسته ترین طراحان و مدرسان به صورت زیر ارائه می دهد:

ماتریکس مقدماتی: 15 جلسه 2 ساعته/ مدرس: محسن اصلانی (مدیر طراحی گروه گوهر بین)

ماتریکس پیشرفته: 15 جلسه 2 ساعته/ مدرس: محمد مرتضوی (مولف کتب طراحی جواهرات رایانه 1 و 2 ، مدیر طراحی شرکت ریتون، برنده جوایز بسیاری در حوزه طراحی جواهرات در عرصه بین المللی)

شروع دوره: 18/11/94

برای کسب اطلاعات تکمیلی و یا رزرو ثبت نام با تلفن آکادمی تماس و یا به محل آکادمی مراجعه بفرمایید:
تلفن: 26407646 - 021

SITEMAP XML | SITEMAP HTML | RSS XML